Mycket har hänt!!!



Nu ska jag komma igång med bloggningen på riktigt!
Jag har börjar jobba lite nu jobbade två dagar denna och vecka och nästa börjar jag på riktigt. Känns lite så där! Men det ska bli skönt att komma in i vardagen igen. Tova längtar efter dagis och sina kompisar det märks hon är rastlösare än vanligt!!

Mycket har hänt också eller kanske inte så mycket men något roligt!
Tovisen ska bli storasyster i feb. =)
Men sommaren har varit superjobbig för mej jag har mått så sjukt dåligt, har inte kunnat vara ute och göra saker som jag vill. Har mest legat i sängen och mått illa och inte haft någon orkar. Men det börjar bli lite bättre, jag äter fortfarande medecinen för att motverka illamåeendet.

Finns mycket att skriva men jag skippar det. Sommaren har för övrigt bestått av sånt som hör sommaren till. Bad, grillning fika och annat mys. Vi har varit och hälsat på en massa hela tiden. Vi är mest hos andra känns det som, längat till höstkvällarna så vi kan sitta inne och tända ljus!!! Jag älskar hösten med det klara lusten. Synd bara att jag är så fjantigt rädd för björnar annars skulle jag vara i skogen hela tiden.. Vågar knappt gå i upp skogen här vid oss.

Vi har även planerat in en liten resa i höst.
Peter och jag ska till Stockholm och sedan Ullared! =)
Vi stannar först en natt i stockholm och går på tittut kliniken och kollar på våran bebis sedan åkte vi ner till Ullared och tokhandlar!!! Ska bli skönt att åka bara Peter och jag Tova ska få vara hemma och vara tillsammans med Anna coh Per.

De får bli allt för den hära gången.
Nu måste jag packa vi åkte till Gävle när Peter kommer hem vid halv ett.
Vi ska bo där en natt och imorgon ska vi åka på furuvik!!

Ha det gott!
trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj va roligt, Grattis!! =)

2009-08-15 @ 10:57:25
Postat av: Sara (Minxy)

Grattis i bloggvärlden också, nu när det är officiellt :)

2009-08-18 @ 08:17:00
Postat av: Jessica

Haha vill du verkligen att jag ska skvallra?? D

2009-08-20 @ 20:17:48
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hon väljer Jesse! :D Bra va! Inte tönt-Jason! :D

2009-08-21 @ 17:38:56
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0