Lasse Winnerbäck!



Älskar blicken!!

Igår kväll var vi på Lasse på sporthallen!
Kvällen var sjukt bra, men det började inte bra för mej. Jag har jätteont i fogarna och där satt vi på en träbänk! Trodde helt ärligt att jag skulle avlida när klockan var 22.20!!
Vi kom dit kl åtta och då började förbandet Andreas Grega att spela, han var faktiskt bra! Men volymen var sjukt hög och jag vart jätteoroligt för gubben i magen. Så jag ville gå direkt men vi satt en stund till och väntade och sedan började lasse. Jag satt kvar hela konserten, men jag kunde inte riktigt njuta och lyssna på jag mest satt och tänkte på gubben. Vart så sjukt arg på mej själv att jag inte hade kollat upp innan om det kunde vara skadligt för honom men jag hade inte en tanke på att ev. volymen skulle vara för hög. Han började sparka precis när dom börjde men sedan vart han lugn..

Han spelade min favvo "Varning för ras" det är ovanligt så jag vart superglad direkt efter spelade han Peters favorit "Hugger i Sten". Han spelade dom helt akustiskt! =)
 
Googlade om det kunde göra nån skada att gå på konsert när jag kom hem och det var ingen fara! Skönt!
Vi ska absolut gå på hans turné i sommar, det bestämde vi igår då det vart lite konstigt! Hellst vill vi gå på premiären i Linköping den 8:e juli men det lär väl bli lite svårt! =) Har alltid velat gå i Linköping, tror att det är något extra!! Vi hade väl kanske inte tänkt att gå då gubben är så liten men han får vara med mormor och morfar, Anna eller någon annan som alltid ställer upp och hjälper oss med barnpassning!

Vi var innan och åt på Canton tillsammans med Maria och Patrik, vi hade det jättetrevligt!
Tack för sällskapet!

Dum som jag var så hade jag inte med kamran, det satt jag o ångrade hela tiden!






Kommentarer
Postat av: Lina

Ja nu är det inte långt kvar tills han kommer =) Längtar tills han kommer så man får snosa lite på en nyfödd ;)

Noelle börjar bli så stor, kan inte fatta att det snart har gått 2 månader, ibland känner jag nästan lite småpanik över att tiden går så fort. Jag vill ju att hon ska vara min lillbebis för alltid :D

2009-12-16 @ 10:44:55
URL: http://linisnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0