Leedig!


Nu äntligen får jag känna på lite ledighet!
Tovisen och jag är lediga nu mån-tis-ons. På nyårsafton och på nyårsdagen jobbar jag igen! Men det är rätt ok att jobba då, det brukar vara lugnt.
På nyår ska vi till mange och Sara och fira in det nya året, ska blir riktigt trevligt! JOhn och LInda och Novalie är uppe från Karlstad och Stefan och Marie kommer också. Jag lär väl vara lite seg på kvällen efter att jobbat hela dagen man jag får försöka hålla mej vaken till 00.00! Hihi!

Igår var Tova och jag nera hos Cicci o Tomas och hälsade på.
Tova och Elsa var ute en sväng men Elsa kom in och ville inte vara med Tova för hon hade sagt Bajskorv till Elsa och kastat snö på henne. Tova var kommit in i en liten trottsålder!! Det märks att hon har större kusiner, som också kan. Och gärna ta efter vad dom säger och gör!! Men det får vi ta ur henne! =)

Alfons fick gröt för andra gången igår när vi var dör, det gick väl lite sådär! =)
Men efter ett tag fick han till det och det gick jättebra. Alfons är ju mjölkallergisk så det är en hel vetenskap att göra gröt åt honom. Det finns ingen färdig gröt som är mjölkfri utan Cicci måste göra med majsmaizena, vällingspulver och vatten. Det såg inte allt för gott ut och det smakade inte bättre heller sa Cicci. Stackars lilla gubbe!
Jag kommer ihåg när Tova började äta gröt så fanns det många olika sorter att köpa med banansmak och med en massa andra frukter.






Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

Hejhej! Vad händer och fötter idag då? ^^ xD

2009-12-29 @ 10:18:28
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0