Söta tjejer!!



Tova och Noelle...


Idag var vi in till stan och hälsade på Stefan, Lina och Noelle. Hon blir bara sötare och sötare!
Vi stannade och fika och fick träffa Noelle. Hon är så himla söt, längtar tokmycket efter våran lille gubbe. Men nu är det "bara" 6 veckor kvar.. Och den 14 jan jobbar jag inget mera.  =)

Imorse när vi vakande hade det kommit sjuka mängder med snö. Det såg så ut ialla fall. Det var en plogvall på 1 meter. Peter gick ut efter frukosten och skulle skotta bort den, då kom Dick med sin snöslunga och tog bort den. Sånna grannar uppskattas!! Kjell mitt emot brukar också hjälpa till med plogvallen.
Ellen och Tova var först inne och lekte på Tovas rum sedan gick Tova ut och lekte i snön och Ellen hjälpte mej att städa.. =)

När vi åkte från stan stannade vi på Bykrogen och köpte med oss mat hem. Tovisen och jag åt friterad kyckling och Peter tog "massa man", jag tror man säger så. Peter åt det jättemycket då vi var i Thailand. Han tyckte om det men det var såklart inte lika gott som i Thailand. Längtar tills nästa gång vi åker dit. Vi har pratat om att åka dit 2013 (hihi) när lillgubben är lika gammal som Tova var när vi åkte ifjol. Men det är ju ett tag kvar, men det är härligt att drömma..



Stefan och Linas katt, Tomten!! Sitter och tvättar sig på foten och håller gulligt i baktassen med framtassen! =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina tjejer =)

Tur att en av dom ser glad ut iallafall , hihi.

Vad gott med thai-mat, tror att jag måste äta det någon dag till veckan.

2009-12-27 @ 22:35:23
URL: http://linisnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0