Torsdagskväll!!




Idag efter jobbet skyndade jag mej hem och hämtade Tova på dagis..
Hon vart lika glad som vanlig, som alltid nu när man hämtar henne. Tova har kommit in i en sån mysig ålder, hon pratar och är så himla snäll. Även om hon ibland så klart kan spåra ur!! Men hon är väl lik sin mamma! ;)

När vi kom hem så åt vi spagetti och köttfärssås, Peter hade lagat det till oss innan han började sitt jobb i dag.
Så det var bara att värma upp det och äta och supergtt var det!! Jag ringde även hit pappa så han åt med oss då mamma är i Luleå så han var ändå själv. När vi ätit följde vi med honom hem, Tova ville hjälpa morfar och fixa med granen ute på gården. Vi gick hem direkt så det var klart.
Tova gick och la sig även idag hur snällt som hellst!

Nu ska jag gå och lägga mej, är så sjukttrött!!
Imorgon är det äntligen fredag, veckans kanske mysigaste dag och jag jobbar bara till 15.30!!

God natt!


Tova har fått dille på att hon ska knäppa kort hela tiden! Så här knäpper hon kort på morfar, var faktiskt riktigt bra!! =)









Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, det är så roligt att läsa din blogg. Kul med alla fotografier. Det är väl inte så konstigt om Tova gillar att fota, hon är väl lik sin mamma.

2009-12-06 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0