regndag!!!



Imorse nar vi vaknade var det jattedimmigt och gratt!
Vi gick ner och at frukost som vanligt och nar vi kom tillbaka pa rummet borjade det att sporegna!
Mamma och pappa kom precis da forbi och halsade pa.
Sa idag har vi tagit gjort sant som man gor nar det inte ar stekande sol. Vi har varit pa Lotus, kollat pa tva utkiksplatser och varit pa Phuket Zoo.

Lite jobbigt med sanna dagar! Jag som har san solangest, ville ju bli brunare. Men ocksa lite skont att inte bara ligga pa strand och bada!

Vi hyrde en taxi hela dagen som skjussade oss dit vi ville ratt bra!
Lotus ar det kopcentra typ som OBS dar mest thailandare handlar. Men kul att se, vi at pa McDonalds dar!!!
Phuket Zoo var en riktig besikelse sa himla akligt och vilket djurplageri, elefanter som var fastkedjade och apor i jattesma burar. Tova var ialla fall supernojd och tyckte det var haftigt sa det ar val det som raknas. Vi kollade pa en ap-show dar som har helt vardelos men Tova var jatteimponerad!!! Har hon nojd sa ar jag det!! :)
Utkiksplatserna var fint synd bara att det sporegnade nar vi var pa det forsta. Snacka om regn, regndroppar stor som hinkar. Sprang en liten bit tillbaka till bilen och det kandes som jag kom ut fran en langdusch!!

Nu ska vi snart ga ut och ata! Ska pa ett nytt stalle som heter Sunset!
Blir faktiskt mycket thaimat nu det vart det ju inte forra gangen vi var har!

Kramkram!
Langtar inte hem nar jag hor om kylan och all sno!!

Bilder fran dagen!!!


pa forsta utkiksplaten som det bara regnade pa och var didist sa vi inte sag nat!!!


Ap-show!! show och show vet inte det!?!?


Stackars elefanter!!


Andra utkiksplatsen, da hade solen hittat fram!!


Tovas nya favoriter, elefanter!!!


sota!!!


Alskar Converse-skor!! :) Synd bara pa mina stubbar till ben. man svaller ratt bra har nere! :)




Kommentarer
Postat av: Linda- The one and only

Hej!



Regn, vad är det här!!! men kan nog vara lite skönt oxå. Stackars små djur, blir ledsen när jag läser det du skrev, snyft! Jag och John har precis kollat på en film, en riktig snyft film. Härligt med fredag, så vi skall nog snart fundera på att äta något gott, hm? kanske taccos..hehheh

Det är kallt i dag med, så det är inte så kul att gå ut med Disel. Inte heller Disel verkar vilja gå ut. John Hälsar så gott!



Kram kram



från oss

2009-02-13 @ 18:03:19
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0