Skona dagar!!


Bad-busarna!!!

Nu har vi haft tre harliga strand dagar!

Pa tisdagen gick vi ner vid halv elva och lekte och badade pa stranden, vid halv ett gick vi upp till varat lunchstalle och at. Efter det gick mamma och pappa och la Tova pa varat hotellrum. Sa Peter och Jag gick ner till stranden sjalva. Mysigt att vara bara vi!!! Vid tre gick vi upp igen och da hade dom gatt ner till poolen och badat sa vi var dar till runt fem. da vart det duschning och mys till runt sju som vanligt da det var dags att ga ut och ata. Vi gick pa ett svenskagd stalle som heter Karlsson. At en oxfilepasta som jag fick jatteont i magen av. Bra rest men at val inte sa sugen att ga dit igen!!

Igar vart vi ocksa pa stranden pa formiddagen!
Sedan vart det min tur att ga och sova med Tova sa hon och jag gick upp och la oss. Sedan vart det barnpoolen igen!
Pa kvallen at vi pa varat hotell. Brasiliansk Buffe helt ok, men inget mera!! Efter det vart det shopping for oss. Handlar mest till alla andra, svart att hitta nat jag vill ha. Men jag har kopt nagra klanningar ialla fall.

Idag gick vi ner till stranden vid elva!
Nastan precis nar vi kommit ner efter lite bad ville Tova sova sa hon. Sa peter och hon gick upp sa jag fick ligga kvar. Pa efter middagen har vi varit in till Patong och gatt pa ett stort kopcentra som heter Jungceylon. vart lite ialla fall. Solbrillot och ett par supersota sandaler i rosa saklart!!! :)
Nu ikvall blir det bara lugnt, ska ga och kolla lite sedan gar vi upp pa hotellrummet.

Kramar fran oss!!
Sitter en liten otalig froken har bredvid nu sa jag ska skynda mej!!

Bilder!!


Peter pa stranden!!


Vattenskoter!!! Tova var overlycklig!! :)


Mamma och jag pa buffen!!


Tova traffade en liten tjej, dom stod och kollade nar dom uppstadde!!


Mys pa balkongen igar nar Tova somnat!!


Pete leker i poolen! :)


Kommentarer
Postat av: Line

Hej!

Va härligt ni ser ut att ha det =) Här är det alldelens för kallt nu!! Sitter på jobbet och väntar på att dagen ska ta slut så att man får åka hem =) hälsa alla! Kram Line

2009-02-12 @ 14:37:21
Postat av: Jessica

Vad bruna och fina ni är!! :)

2009-02-12 @ 16:56:52
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Linda- The one and only

Hej Vännen!



Åh vad mysiga bilder, ser riktigt varmt och trevligt ut, jag drömmer mi in i bilderna.

Ni verkar ha super skoj i alla fall, och Tova ser så lycklig ut på alla bilder.

I alla fall så skall det bli så roligt att träffa Er när Ni kommer hem.

Hörde att Ni ev kommer ner i Mars..Hoppas det!

det kommer att bli så roligt.

Skall bli roligt att se alla kort och höra mer om Er semester när Ni kommer hem. I dag var det -16 grader där jag var och jobbade i dag, burr kallt, kallt. Så man blir lite avis när man ser dessa badbilder.



Puss och kram på dig!!

Och hälsa familjen!!!

2009-02-12 @ 18:20:05
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0