Äntligen helg!!



Nu är det snart helg!! Jippi! Skönt att det är fredag, stämmningen är så härlig på fredagar på nåt sätt! =)
Idag slutar jag 14 då ska jag in på Ica en sväng och sedan direkt hem och hämta Peter coh Tova. Vi ska åka till Hassela i helgen och bara mysa. Ska köpa med oss en massa gott och se på Lets Dance!! Peter är väl kanske inte överlycklig över programvalet men han har ju med sig skotern så han är nöjd ändå! Imorgon blir det skoteråkning och pulkaåkning för hela slanten, hoppas det blir bra väder.

Peter och Tova är lediga idag. Dom ska skjussa in mamma och pappa till tåget, dom åker ju till Thailand idag. Så nu längtar jag ännu mera tills på tisdag då det är våran tur. =) Allt är nästa fixat för våran resa. ska bara packa det sista på söndag. Bla flytväst och bilkudden. Ska ta med en bilkudde som vi sedan lämnar kvar där nere. Vi ska ju till Krabi och det är rätt lång biltur så då ville vi ha kudden.
På tal om Thailand! På söndag ska vi till Peters morbror som har en thailänsk sambo på middag. Hon gör sån otroligt god mat, hennes vårrullar  himmelska!

Nu ska jag fortsätta och jobba!
Ha en bra dag och trevlig helg!
Vi hörs på söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0