Nu är det fint ute igen!!



Igår kom det mycket snö så nu är det fint ute igen!!
Tovisen och jag var ute och gick lite igår kväll jag drog henne på SnowRacern och oj vad det yrde snö!! Hon satt och skrattade -Mamma jag måste blunda!! =) Vi var till mamma och pappa en sväng innan det var dags för sängen!
Tova var på så himla bra humör hela kvällen, skönt att det inte bara är bråk hela tiden. Hon är nämligen expert på att sätta sig på tvären nu! =) Men hon är verkligen världens sötaste tjej och bästa vän, tänk att jag fått en så söt vän som jag ska ha hela livet!! Underbart!!

Idag innan jobbet var Peter och jag och skottade hon Bettan och åke som är i Thailand!!
Peter körde snöslungan och jag fick runt och små skottade lite med spaden! Sedan fikade vi där innan vi åkte till stan och jobbet. Vi jobbar kväll båda två idag. Tomas ska hämta Tova på dagis vid halv fyra. Sedan åker mamma och pappa och hämtar henne och sedan blir det kalas i Juniskär, jacob fyller 8år.
Synd att jag missade det men Tova får gratta från oss!!

Grattis världens finaste Jacob på din födelsedag!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!

Jacob tackar för den fina grattishälsningen =)

2009-01-21 @ 15:27:21
Postat av: Line

va konstigt att mitt namn inte syndes i första kommentaren...men det var iaf jag som skrev =)

kram!

2009-01-21 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0