Nyårsafton 2008.

Dagen började med  jobb för min del. Jag jobbade 9-17. Tråkigt men rätt ok det var lungt och det blir ju mycket pengar.
Peter åkte till Bettan och åke och hämtade Tova som sovit där.

Peter, Tova, John, Linda, Stefan, Marie, Mange, Sara och leo var på Hemmanet och åkte pulka och grillade korv. Tova och Peter åkte skoter dit. Stackars mej som var jobbade!! =)

Klockan 17 åkte jag direkt hem då var det full gång redan. =)
Alla var redan där. Linda hade börjat med maten, det vi åt var det godaste jag ätit på länge! Linda är hur duktigt som helst på att laga mat.


Fyra små förrätter!


Oxfilé m smak av chili och färskpasta!

Efter maten vart det en massa surr och längtan till tolvslaget! Åt även LIndas goda hallontårta som hon gjort!!
Tova höll ut till runt 22. Leo somnade snällt i Tovas rum vid åtta.

Tack alla för en supertrevilg nyårsafton!!

Några bilder från kvällen.


Tova och Leo


Linda och Peter


John, Mange och Leo


Mamman och Tova


Bästa familjen!!


Linda!!!


Sara, Marie, Stefan och Maries cola!!


Kommentarer
Postat av: Linda Sedin

Hej Gumman!



Åh nu blir jag hungrig när jag kollar på förätten...

Vilekt lyckat nyår, det var verkligen jätte mysigt.

Peters 30 års fest bev även den väldigt lyckad.

Sitter själv och planerar min fest nu.

Miss you!!



kram kram



Linda

2009-01-06 @ 22:36:51
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0