Svenska flaggans dag!!




Idag ska vi vara ute flagga och fira vårat härliga land.
Men det är ju så sjukt kallt så man vill ju inte änns gå ut!

Imorse vaknade Tova och jag kl 6.45!! puh!
Helt otroligt men jag var riktigt pigg, men kanske inte alls så konstigt då Tova och jag gick och la oss kl nio igår kväll, jag var helt slut... Igår efter jobbet åkte jag till direkt ut till Anna och hämtade Tova, var superhungrig och trött efter att ha jobbat i 12 dagar i sträck!

Senare på kvällen åkte vi till Cicci och flickorna.
Dom var också  själva utan sin pappa, Tomas jobbade!
Våran pappa är nere i Stockholm och lustar sig!! hihi! Igår kväll var dom på Bruce Springsteen, har inte pratat med honom än men jag kan tänka mej att det var bra!!

Nu Sitter jag inne hos mamma och pappa och kollar på nyhetsmorgon.
Det är sånna här mornar jag kan sakna, att ligga i soffan och kolla på nyhetsmorgon helt själv!
En riktigt slapparmorgon!! Tack världens bästa mamma och pappa..

Ha en bra dag! Glöm inte att ta en extra tröja... =)

Tova och jag saknar dej Pappa/Peter, men passa på att ha kul!! Vi ses på söndag.. Älskar dej!




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är också hemma hos mamma och pappa och slappar :) Helt underbart, lagad mat och fika hela tiden :) Saknar John, tråkigt när de inte är hemma. Då kan man ju inte kramas :) Jag tror de har super kul!! Öl, öl och pary :) I går var Jenny hemma hos mamma och pappa och vi hade myskväll med taccos och en massa film. Disel är uppassad och går prommenader hela tiden :)



//Linda

2009-06-06 @ 17:09:01
URL: http://www.meandmyhome.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0