Himlen har fått sin allra finaste ängel.


Du är så vacker.

Mormor du är den allra finaste människa jag vet och det kommer du alltid att förbli.
Finns ingen som har sånt hjärta och sån kärlek som du! Du har alltid varit min trygghet att kunna gå till och gråta ut eller att få skratta tillsammans med. Du fanns alltid där.


Har så många underbara minnen!

Tänk dagen då jag fyllde 13år du du tog bussen med till Armsjön och satte på radion direkt när du kom och så spelade dom "Maria Carey-Whitout you" för mej som du hade skickat in och önskat.

Eller dom gångerna vi tog bussen in till stan och shoppade, du var trött i dina ben så du satt och väntade på mej i vängåvan medans jag sprang runt och kolla på bla Exotic Zoo!


Och kommer du ihåg alla gånger vi kom till dej i Skönsberg och åt Korv i ugn på torsdagar och fick bada i ditt badkar.

Jag minns också då vi tog taxi till Lindblom's och du köpte en ny cykel till mej.

Hallon, tänk alla gånger du snygit runt i hallonbuskarna och letat hallon. Och jag gick mest runt och suckade och ville gå hem. Men du gjorde ALLT för mej så jag kunde väl hålla dej sällskap i riset.. :)
Finns hur mycket  som hellst jag skulle kunna rada upp.

Åh dina pannkakor...
 Theo som inte ville ha vanlig hundmat så du stekte pannkakor ibland enbart till honom. Du ville alla så väl.


Så mycket kärlek du gett mej är helt otroligt.
Vila i frid älskade mormor!

Vi ses på andra sidan.

Din "Fröken Fis från Paris"

♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklagar sorgen!

2009-03-17 @ 21:15:24
Postat av: Linda

Hej petra!



Blir ledsen när jag läser att din mormor gått bort!

Förstår hur du mår och känner! Tänker på dig och beklagar sorgen!



Hälsa familjen från oss här hemma!



Varmaste kramar från MIG till dig Petra!!!!

2009-03-17 @ 21:46:44
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag är så otroligt ledsen för din skull Petra!!



Skickar en massa styrkekramar från mig!

2009-03-18 @ 12:56:35
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0