Elsa 7 år!!




Igår var vi på kalas hos Elsa som fyllde 7 år.

Dagen började med prommis för mej, träffade Linda, Jessica och lilla Astrid inne i stan för en prommis. Superskönt då solen lyste men så fort den gick moln vart det det kallt. Lustigt väder!?!? Nu vill jag ha värme!
Sedan gick vi upp til Jessica och drack kaffe och surrade lite. Alltid roligt att träffas!

Efter det åkte jag ut till Birsta för lite handling. Vart först Bauhaus där jag köpte färg till grunden och till räcket på bron. Hittade också tre höga krukor som jag ska ha ute. Var även på Plantagen opch köpte två Tuijor till.
Eftermiddagen var vi ute på gården och grejjade. Måste säga att jag tycker verkligen inte om det man jag tvingar mej själv =) Tova var med en stund sedan ville hon in och mysa framför tvn. Skönt nu när hon är lite större så vi kan grejja och hon vara inne själv.

Vid sextiden åkte vi ner till Elsa.
Som vanligt vart vi bjuden på en massa gott. Älskar Kalas!! Vi hade köpt en Hello Kitty neccesär full med en massa smått & gott, bla läppglas och nagellack. Sånt som små tjejer gillar.






Nu måste jag åka ska förbi Ica och hämta på två smörgåstårtor som jobbet ska bjuda på.
Ha en bra dag, passa ni inte blåser omkull!! =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0