Helgen!

Känns egentligen inge roligt att skriva om den då jag inte har några bilder alls!!
Har helt glömt bort att fota något i helgen. Helgen har ialla fall varit jättemysig och bra!

Fredagen:
Tova och jag började med mysmorgon, Peter jobbade 5-12 och vi var lediga. Tova tjatade hela tiden om Per och Anna hon skulle ju få sova där på kvällen. Vid halv två då peter kommit hem åkte vi med Tova till Per och anna, behöver jag säga att Tova var glad! =)
Vi åkte ut och träffade John och Linda på Birsta. Vart shopping till Tova, det var 30% på Cubus så hon fick jättemycket fint. Fyra par mjukbyxor, ett par jeans, en kortarmad och en långarmad t-shirt, en huvjacka och en supersöt rosa kofta plus 5par strumpor. 900kr snacka om billigt!! Cubus är helt klart det allra bästa barnklädes affären ialla fall när det gäller dagis kläder!
Kvällen spenderade vi tillsammans med John-Linda, Stefan-Lina, Mange-Sara och Stefan-Marie. Vi åkte in till Stefan och Lina vid sex, vi satt där en stund innan vi gick ner till O'Learys. Supergott och trevligt! VI vart inte så länge så vi var pigg på lördagen..

Lördagen:
Den började med sovmorgon! =)  Vio tio gick vi ut och grejjade i trädgården. Vi sådde gräs och tog bort en massa ogräs. Vid fyra kom Anna, john, Joacim och Tova. Dom hade varit ute på Birsta. Då hade vi gjort ordning mat så vi åt tillsammans. Innan dess hade vi hunnit  med att få främmande John och Linda var förbi och fikade lite.
Kvällen spenderade Tova och jag med Linda. Mys framför tv och tjejsnack! Peter och John var inne i stan och drack öl.

Söndagen:
Då var vi mest hemma. Peter och jag höll oss mest på gården medans Tova var överallt annars.. Blir tokig på henne hon springer i väg hela tiden.. =)  Men hon är väl som barn i mest men jag skulle inte bli ledsen om hon höll sig vid oss ibland!! På eftermiddagen åkte vi ut till Timrå och köpte en utemöbel som vi ska ha på altanen. Peter har redan börjat måla den vit. Sedan vart det som en vanlig söndagskväll med en dusch och lite mys.. Peter var ute och målade till tio och än är han inte klar!!! Han är underbar min Peter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0