Måndag!



Sötnosen ritar med sina vägkritor hon fått av John och Linda!

Vid halv fem hämtade jag Tova på dagis!
Det är så otroligt roligt att hämta henne, hon blir så glad och ropar "Min mamma"
Till middag vart det inge lyxigaee än vanlig havregrynsgröt. Jag HATAR ju att laga mat!
Efteråt kände jag mej som en dålig mamma som gett mitt barn gröt till middag men Tova åt jättebra och vart nöjd.
Så vad gör lite gröt om 20 år!! Hihi!

Efter lite tv tittande åkte vi ner till Cicci och flickorna. Tomas jobbade! Är så glad att jag har henne, hon är min allra bästa vän! Elsa och Tova lekte ute så Cicci och jag kunde sitta och dricka kaffe och svallrade lite! =) sånt är så skönt ibland!
Vi hämtade Ellen på sin fotbollsträning sedan åkte Tovisen och jag hem.



Nu sover Tova och jag ska sätta mej framför tvn med en kopp te och bara vara, kanske stänga av ljudet på tv och bara kolla!!
Ibland gör jag det, det är så himla skönt på nåt konstigt sätt.. Jag är inte som alla andra när det gäller tvn, det vet jag!! =) Jag skulle kunna vara utan den.. Jag tittar på tvn bara för att jag inte har något annat att göra och för att men ska göra det!!

Godkväll!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0