Tisdag kväll!





Var lika roligt som vanligt att hälsa på fam Johansson!!
Vi åkte dit efter dagis. När vi kom dit var bara pojkarna hemma så Peter och jag började med maten som vi skulle bli bjuden på! Jag rullade köttbullar och Peter skalade potatis.
Senare kom Per och Anna hem så vi åt och efter det gick vi ut och lekte lite.
Per och Anna hämtade sin nya bil igår så Peter och jag fick åka ut på en provkörning. En alldeles ny Toyota Avensis. Har en förkärlek till Avensis sedan vi hade en sån älskade denbilen, en supermysig bil! Jag är också nöjd med våran Volvo som vi har nu också. Men det känns inte lika personlig på nåt sätt. Det är verkligen härligt att köra en alldeles ny bil. Lukten i den är nästan bäst!! =)

Hann med att fika innan vi åkte hem. Kaffe och Annas hembakade Äppelkaka! Mums!

Tova var så gullig när vi ätit! Hon frågade vart överraskningen var?!?! När vi skulle till Per och Anna sa vi inte vart vi skulle utan vi sa att det får bli en överraskning! SÅ efter maten kom hon på det..
Så Per var snäll och tog fram en överraskning...en glass!!

   




Kommentarer
Postat av: anna johansson

Ja, det va en trevlig eftermidda/kväll.

2009-05-20 @ 08:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0