Tur att vi har mormor och morfar!




Idag fick vi lagad middag!! =)
Efter jobb och dagis åkte vi till mamma och pappa där vi fick spagetti och köttfärssås.. Supergott!
Både Tova och jag åt som hästar! =)

Efter maten åkte vi ner till Armis en sväng.
Mamma och pappa skulle ner dit med lite virke pappa köpt idag. Han hade det rätt igenom bilen så jag fick sitta backi skuffen, Tova tyckte det var superkul!! Hon tok skrattade och sa " Mamma är en liten hund" hihi
Är så mysigt att komma ner dit, synd att det var kallt vi åkte hem nästan direkt!

Fina Armsjön!



Nu ska vi fika mamma och pappa är här på lite kvällsfika!
Peter ska göra altanen i helgen så pappa och han har hållt på att mäta hur mycket virke Peter behöver köpa på torsdag.. längtar till det är klart så jag kan ställa upp den söta möbeln jag köpt..

God natt!



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh gott nu blev jag hungrig....

Skall bli superkul att se Er altan när vi kommer upp vecka 29. Hoppas att jag orkar åka med bara.

Annars får John komma upp själv. Ser kanon mysigt ut i Armsjön, vilket mysigt ställe. Visst är altangolvet nylagt?? eller skall de bygga ut mer. Tyckte ialla fall att jag inte sett det förut. Superfint. Kommer bli kanon med dina fina möbler på Er nya altan oxå..

Nu blrjar det sparka i magen igen, så nu får jag gå lite i huset..



Natti och puss och Kram



Linda

2009-05-26 @ 22:31:06
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Linda

hej

2009-05-26 @ 22:32:28
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja det vore verkligen jättekul, hoppas bara att det inte är någon fiskeresa dom sitter och kollar på ;)



kram

2009-05-29 @ 18:21:52
URL: http://linisnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0