En Kille!!!!




Nu har vi varit och gjort ett 4D ultraljud!!
Så nu vet vi att det är en liten kille där inne!! =)
Jag som var helt säker på att det skulle vara en liten Svea men där hade jag fel..

Det var jättehäftigt att se men han ville inte riktigt visa upp sig. Det ända han ville visa var lillsnoppen! Hihi..
Han låg mest med huvudet mot min rygg, så det vart inga bra bilder men som hon sa, så kan man aldrig vara säker på att det syns bra. Men vi kunde se att det var en pojke och att han var frisk och jättefin!

Så nu blir det till att köpa blått! =)
Vi var på stan efteråt men vi var inte alls på köphumör utan gick mest runt och flinade! =)
Vi köpte ialla fall en blå body och ett par byxor så nu känns lite mera verkligt!

Men nu har vi väldiga problem med vad han ska heta.. Vi har inget namn!
Så vi är tacksamma för förslag! =)








Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååå men grattis! Vad kul med en liten grabb!! Tänk att det snart är dags!!

Ska bli jättekul att ses på onsdag!



Hälsa familjen! Kramar Jessica

2009-11-20 @ 11:10:39
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis!!!:) Vad otroligt roligt!:)



Ha det så jättebra nu och hälsa familjen så hoppas jag att vi syns snart!:)



Kramar /Frida

2009-11-20 @ 14:07:30
URL: http://fridalindholm.blogg.se/
Postat av: Sara (Minxy)

Åh vad kul!!!! En liten lillebror till Tova :)

Ja, det där med namn är inte det lättaste...

Jag har nu 14 dagar kvar till BF och har bestämt mig för att inte fundera alls på namn eftersom jag lätt gör mig en bild av hur barnet ska se ut då. När det sedan kommer och ser helt annorlunda ut så passar ju inte namnet!

Lycka till i Ullared! Hoppas ni hittar massa bra grejer :)

2009-11-20 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0