shopping!!



Peter köar!!

Imorse vaknade virunt åtta och gick upp och åt frukost och vilade lite så vid halv elva var vi klar för shopping!
Vi gick ut och skulle gå direkt in på Gekås, den stora affären. Men vad möttes vi av?? Världens längsta kö!!
Vi bestämnde oss för att vänta tills ev kön lättat så vi gick i affärerna runt om kring istället. Sedan gick vi hem och kollade lite på tv och vid tolv gick Peter ut och ställde sig i kön. Snällt!  Jag var kvar på rummet. Tänkte jag skulle spara krafter så jag skulle orka med att gå på affären. Så han ringde mej då han nästan var framme!
Väl inne så hittade vi jättemycket bra, en massa julklappar till Tova och hennes kusiner. Vi shoppade också lite pyamaser till lillgubben! =) Plus en massa annat.

Vi var även och handlade igår kväll, då vart det också en massa bra. Känner oss jättenöjda med det vi hittat.

Vid fem var vi klar, vi gick då hem och kollade på det vi köpt och vilade igen! =) Mycket vila för att jag ska orka. Nu har vi varit och ätit på en restaurang här bredvid, P.P´s, sjukt god planka!!

Nu vila(haha) framför tvn.

Godkväll!! =)


Liten del av kön.. Helt sjukt egentligen att man åker hit och köar! Haha!





Kommentarer
Postat av: hanna

det är precis som på tv:P

2009-11-24 @ 16:04:36
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0