Söndagen!



Tova tänder ett ljus på mormorsgrav.

Söndagen började med en jobbig känsla i kroppen. Jag ville bara ligga kvar i sängen och grina.
Men vi steg upp vid nio och gjorde mysfrukost så var det lite bättre..
När vi precis ätit klart kom Erika, Stefan och Alma förbi så vi var sittandes med dom och flickorna lekte. Roligt med främmande!! Tova tyckte också att det var jättekul hon gillar verkligen Alma!
När dom gick hem gick Peter och Tova med en sväng så Tova stannade hos dom och lekte lite mera.

KL 15 var vi i kyrkan, en minnesgudtjänst för alla som gått bort under året.
Jag så framemot det, tycker att det är mysigt att vara i kyrkan även om jag inte är kristen.
Men oj vad jobbigt det var, det kändes som en ny beravning. Jag hade inte alls räknat med att jag skulle reagera så. Tova var så himla söt med mej när hon såg att jag var ledsen.

Efter kyrkan var vi alla ner till mormors grav och tände ljus.
Det var verkligen superfint där med alla ljusen.

Sedan åkte vi hem till mamma och pappa för att äta middag, jag åt som aldrig förr.
Det var nästan ett helt julbord... mums! Finns det någon som jag god julmat så är det mamma! Älskar hennes mat.

Bilder från dagen!


Graven.


Elsa cicci och Ellen.


Mamma hade dukat jättefint!!


Bästa bror och hans fina Line!


Maten!


Mera mat!


Sötaste nosen!!


Mosters modell!!


Jag, mamma och Cicci..

Sist av allt världens finaste mormor!!




Jag älskar min familj så otroligt mycket. Är så glad att jag har er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0