Världens duktigaste!




Gumman är fortfarande duktig att inte använda nappen hon frågar inte änns efter den.
Ikväll var första gången som gick och a sig i sin egen säg på två veckor och det var inte heller några problem, vi sa bara godnatt och gick ut därifrån. Hon har ju sovit med oss i två veckor nu när hon haft vattkoppor.
Jag längtar tills jag ska gå och lägga mej ikväll, det är skönt när det bara är jag och peter i sängen lillgumman tar otrolig stor plats.. =)

I helgen har jag jobbat båda lördag och söndag.
Det har faktiskt gott jättebra. Igår efter jobbet var vi bjuden på mat hos mamma och pappa och ikväll har det middag hos Anna och Per. =) Vi har det bra! Hihi



Nu ikväll har Peter och jag planerat lite inför resan, tvättat och fixat lite nu sitter vi och kollar på Filip och Fredrik.






Kommentarer
Postat av: Linda Sedin

Hej!



Skönt att höra att lilla Tova är bättre :) och vad duktig hon är med att inte använda napp! duktig tjej! heheheh gulligt att hon säger att hon vill ge dem till Novalie :) sött!

Ser även att peters lycka har gått upp för fullt! det eldas i brasan uppe :) måste vara supermysigt. snacka om att det blir ett helt nytt rum :) Hoppas det går bra för er i helgen, kom just på att det är ju första UL för Peter ;) superkul! och vad spännande att få reda på om det är en liten buspokje elelr bustjej :) Ni måste ringa efter Ni varit där...lovalova!!! PUSS och Kram ta hand om lillmagen och hälsa tova från oss...

2009-11-16 @ 16:35:57
URL: http://www.meandmyhome.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0