Lördagsutflykt!!




I förmiddags åkte vi upp till Mange och Sara och Leo.
Vi hade bestämmt med dom att vi skulle gå upp i skogen ovanför dom och grilla.
Vi hade det jättemysigt, roligt att göra nåt som barnen verkligen älskar. Tova sprang runt och lekte och fick hjälpa Peter att tälja grillpinnar..

Vid halv två kom vi tillbaka så då åkte vi hem. Alla barnen var supertrötta. Mange och Sara var barnvakt är Ivar, Manges syrra lillagrabb, supersöt liten kille. =)


Mange, Ivar Sara och Leo tittar på något annat kul!!


Täljnings träning!!


Blåbärsätning!!


Matdags!!





Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Fina bilder!

Maila mig gärna de bilder du/ni tagit så kan vi byta bilder med varandra :)



//Sara

2009-10-03 @ 18:49:28
Postat av: Lina

Vilken härlig utflykt!



Ja jag njuter verkligen nu, bäst att passa på ;)

Känner redan skillnad i kroppen på bara dom 3 dagar jag har varit ledig från jobbet, mår mycket bättre.

Skönt att du kan gå i mitten av januari, det är ju inte så långt kvar, sen så hinner du väl med lite julledighet innan dess också?

Hur mådde Peter igår då? Stefan var en riktig segpropp,så det var inte så stor skillnad mot en vanlig helg :D



Ha en bra dag!!

2009-10-05 @ 11:15:50
URL: http://linisnordin.blogg.se/
Postat av: Linda

puhuuu...vad avis jag blir när jag ser vilken mysig dag Ni haft det. Tänk vad mysigt vi skall ha det i framtiden med alla våra ungar :)

Inte har det kommit någon bebis än ;( börjar minsann kännas lite jobbigt! Vill, vill att hon skall komma..



Puss och kram

Var rädd om magen..



Linda

2009-10-05 @ 18:02:40
URL: http://www.meandmyhome.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0