Tova och jag är lediga!



Tovisen äter mellis framför tvn!

Idag och imorgon är Tova och jag lediga tillsammans, Tovas dagis är stängt för planering dom här dagarna.
Så Tova och jag får vara hemma tillsammans .Peter kommer snart hem då har han med sig Anna hon ska vara här medans vi ska till barnmorskan. Vi ska bara dit på rutinkontroll och mätamagen och lyssna på hjärtat! =)
Är lite pirrig, jag ska ju ta en massa blodprov och jag är barnsligt rädd öfr stick och sprutor. Men det ska nog gå bra. Jag har ju lite värre att se framemot när bebben behagar att komma ut! Hihi!

Ha en bra dag!
Idag har jag en sån här härlig känsla, att allt bara är helt underbart!
Nåt som verkligen sätts på prov är alla känlor och humör när man är gravid! Ena stunden alksar man allt och alla och nästa stund vill man bara gå och gräva ner sig och be alla dra åt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0