Världens sötaste lilla pojke!!



 ♥Alfons mosters älskling ♥

Veckan flyter på och allt är som vanligt!

Har haft utbildning på jobbet hela dagen idag och känner mej helt slut! Ska ha utb hela dagen imorgon också, känner mej inte alls laddad men det får gå ändå..
När jag kom hem efter jobbet idag hade Peter gjort en jättegod köttgryta och ris, mums! Tur att jag har honom så jag får någon mat. Mat som sagt är ju inte min starka sida..=)

Jag mår ialla fall jättebra nu så det känns bra. Illamåendet har helt försvunnit och jag är mycket piggare sedan jag började äta järntabletter så nu kan jag börja glädja och se framemot bebisen. Sedan blir det inte sämre utav att träffa Alfons, hihi!  Han har blivit ett riktigt charmtroll, ler och mår gott och är supersnäll. Hoppas att våran bebis också blir så snäll.. Tova var ju helt exemplarisk, men vi har väl inte sån tur att ett till sånt barn! =)

Nu ska vi bädda sängen och sedan krypa ner!
Gjorde ett försök att se Andra Avenyn men det har blivit så sopigt så jag struntar i det!
Har sagt att jag ska börja kolla på Desperate Housewives men har inte kommit mej för, jag är väl den ändå tjejen som inte kolla på det!! =)

God natt! ♥





Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Nejdå, jag tittar inte heller på Desperate Housewives :)

2009-10-07 @ 21:52:14
Postat av: Jessica

Hej!



Gud vad kul det var att träffa alla er igår! Det strålade verkligen om dig! Det måste vara sant det där om att man blir vacker när man är gravid för det var du verkligen!



Synd att jag inte kunde stanna hela kvällen men jag hade himla roligt den tid jag var där!



Kramar från mig och Astrid!

2009-10-10 @ 11:15:21
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0