Älskade älskade mormor!!




Grattis älskade mormor på din födelsedag!!

Idag skulle mormor ha fyllt 77år. Cicci, Tomas och Alfons ,Peter och jag var på Svartviks Herrgård och åt lunch och sedan åkte vi till mormors grav. Vi hade köpt med oss rosor som mormor älskade.
Känns så overkligt när man tänker på att hon inte finns längre, men hon kommer alltid finnas i våran tankar och våra hjärtan. Känns så skönt att göra nåt för henne idag men ändå så otroligt tråkigt.. Saknar henne så himla mycket. Ju längre tiden går så blir saknaden bara större och större..


Saknar ditt skratt och din lukt, din blick allt som du var. Tryggheten jag kände då vi var tillsammans är obeskrivlig, finns nog ingen som brydde sig så mycket om sina kära som du, älskade mormor!!
Till dig kunde jag åka och bara vara och få styrka, du gav så otroligt mycket. Hoppas du förstår hur mycket du betydde och betyder för mig!

Längtar tills den dagen då vi ses!
Älskar dig.

Din fröken fis.




http://www.youtube.com/watch?v=XsKE64xA0Rc





Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Hittade ni någonting på Toddler? Efter att vi gått därfrån så ångrade jag att vi inte köpte en rosa liten mössa som vi tittade på, så det får nog bli en promenad dit bort imorgon också, får se om jag kan tjata med mig Stefan igen =)

2009-09-26 @ 21:44:05
URL: http://linisnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0