En eftermiddagsutflykt!




I eftermiddag gjorde vi en liten utflykt till Birsta!
Jag var utan Lergigan så vi var tvungen att åka dit och gå på apoteket. Jag klarar men inte utan dom!! Perfekt att dom har öppet ändå till 18 på en söndag även om det är lite långt dit ut. Vi passade på att äta middag på Ikea, Köttbullar med mos funkar alltid!!
Tova är mest nöjd över att man får en glass efteråt!!

Vi kollade lite på affärer på Birsta City också men hittade ingenting. Hade tänkt köpa en vinterjacka och byxa åt Tova på Polarn o Pyret men det var inte lika fint som jag sett på bilderna så jag tvekade så det vart inget handlat! Måste tänka om lite eller kanske gå dit igen och kolla.. Peter tyckte det var jättebra. Det jag tvekar mest över är att jag vill att hon ska ha en rosa jacka och peter tycker röd!!

När klockan var 18 och affärerna stängde åkte vi hemmåt!
vi var inte så sugen på att åka direkt hem så vi svängde och till Anna och Per och bjöd in oss på lite fika!

Nu ligger Tova och sover sedan en stund och jag är nydushad och ska gå och göra Peter sällskap framför tvn!
Spännade och se hur länge jag orkar vara vaken ikväll. =)

God natt säger jag nu för snart sover jag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0