Helgen som varit!


Fina blommor vi fick av Bettan och Åke som var här på middag idag!

Helgen har varit jättelugn. Vi har bara tagit det lugnt och inte gjort något speciellt, Peter var på rallytävling på Södraberget på lördagen så Tova och jag hade en dag tillsammans med mamma och pappa. Tova åkte först och handlade med dom och sedan åkte vi ner till Armis och tittade till.

På kvällen var vi bjuden till Ester och Rune på middag. Det bjöds på surströmming men jag hade tagit med mej en burk matjesill så jag åt det. Barnen fick köttbullar så dom var också nöjda!! Och Peter fick äntligen sin surströmming så han var också nöjd!
Vi stannade till runt halv åtta då hade vi också hunnit med att få underbart gott fika med äppelkaka.
Vi myste framför tvn när vi kom hem, Tova var på suprthumör hon var supersnäll.. Hon somnade i soffan, hon älskar helgen då hon får somna när hon vill tillsammans med oss.

Söndagen började med att Tova och bjöd in sig hos mamma och pappa.
Så jag gick ner med henne dit. Det var bra så fick Peter och jag mycket gjord ute på gården vi städade i garaget, monterade ner studsmattan och tagit in lite möbler.
Tova kom hem och liten snabbis och åt lunch innan hon följde med mormor och morfar till Ikea. Hon hade även bjudit med sig dit.

Ikväll har Bettan och Åke varit här på middag.
Vi bjöd på kyckling och pasta. Och till fikat snabb bakade jag chokladmuffins, dom vart jättegoda!

Bilder från helgen!


Tova hjälpte Ester med fikat!




Joacim och John!


Anna och Jocke.


Rune.


Tova nyduschad och tittar på ronja på datorn.. Världens finaste!



Imorgon ska vi eller jag på ultraljud! Peter får ju inte följa med upp så det är besöksförbud på sjukhuset.
Spännande och se om de kan se om det är en tjej eller kille..





Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy´)

Åh vad spännande med UL! Du måste berätta om du fick se vad det blir :)

Jag ska själv på ett privat UL nu på onsdag - hoppas vi (äntligen!) kan få se vad som gömmer sig i magen :)



//Sara

2009-09-14 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0