Jag är alldeles salig!!!





Sitter och drömmer mej tillbaka när jag var liten!!
Sitter och lyssnar på Pinks.. Marie, Linda linda, Helena och jag! Tänk vad låtar kan väcka känslor. =)
HIttade även Troll men Jimmy Dean... Haha!
Jag har en sån här mysig känsla i kroppen nu, Carro och jag sitter i hennes rum och lyssnar på kasettband som vi lånat av Linda och drömmer om alla killar! det känns som igår! =)

Nu när jag är gravid är jag så nära till gråt hela tiden, jag gråter heöa tiden åt konsiga saker.. Peter tycker jag är helt galen, men vad gör det?? Men det är jobbigt att vara så känslig!!

Nu är jag på benen ialla fall igen. Snacka om att jag varit dålig, jag tänke att jag skulle sluta med Lergigan som jag äter. Känns ju inge kul att måsta äta tabletter hela tiden. Men det vill tydligen min kropp, jag har legat deckad tom fredags eftermiddag. Har inte fått behålla nåt och haft sjukt ont i huvudet. Vet inte om jag också fick oturen att åka på nån typ av "sjuka" i huvudet ocks och det går! =) Nu är jag ialla fall bra men jag har börjat att äta tabletterna igen annars kan jag inte leva ett vanligt liv. Men det kanske jag ändå inte gör, jag är sjukligttrött hela tiden och har världens kostaste stubin nu!! =)
Det är inte så lätt nu men det blir nog bättre.. skönt att få klaga lite och tycka synd om sig själv!!¨

Ja ja nu ska jag umgås med resten av familjen plus att vi har JOhn och Joacim här!!
Trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0