Mysig dag i solen!



Alfons i solen!

Idag så har jag och barnen varit nere hos Cicci och Tomas och myst i solen.
Vi gick ner dit vid tio tiden och blev hämtade av Peter vid två då han kom från jobbet. Vi satt ute i solen hela tiden och det både känns och syns kan jag lova. Det stramar, imorgon ska jag använda solskydd..

Ikväll har vi efter middagen gick vi ut och skottade lite i snön så den smälter fortare! Tova sprang och busade, det var sån underbar kväll!

nu kom jag precis hem från en prommis.. skönt. men det var ljust när jag gick och mörk när jag kom hem så jag tyckte de var lite otäckt på slutet..


Tova sprang runt och tvättade allt med en vattenflaska.


Tova ville åka fyrhjuling.. Snälla tomas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0