Underbar helg!!


Våran stora lillebror!!


Helgen som var har varit jättebra!

Ifredags så var Peter ledig med oss riktigt skönt!
På morron var Peter och Tova in till stan med Volvon som skulle på service, tråkigt, 3600kr i sjön!!!
Dante och jag fick sovmorgon till 8,30! =)
Sedan var jag ner till Hårizånt och gjorde en ansiktsbehandling, när jag kom hem såg jag ut som en skadad tomat men det var så otroligt skönt och nu känns huden jättebra! Synd bara att jag har en massa små kveser på hakan. Men det är ju insidans spegel så jag kanske måste göra nåt åt det! :/
Fredagens avslutades med Talang och fruktsallad!

Lördagen började med tjat från tova! "När ska jag åka?" "När kommer mormor och morfar?".
Tova hade bestämt med mamma och pappa i veckan att hon skulle få åka med dom till Armsjön och sova där så det var det första hon tänkte på när hon vaknade. Kl 11 kom pappa och hämtade henne. Peter, jag och Dante hade det bara lugnt på eftermiddagen, gick en prommis och myste. Solen tittade fram på eftermiddagen. Vart middag hos Bettan och Åke. Och en lugnt kväll framför tvn.

Söndagen bjöd på underbar soool! Den är efterlängtad!
Peter och Jag fick sovmorgon då våran lilla Dante är en sjusovare! Han har fått i in en rutin med sovningen nu. Han somnar mellan 8-9 på kvällen vaknar vid 5-6 och äter om somnar om direkt till 8-9 hur skönt som hellst. Men det kan ju vända också men så länge det varar är vi nöjd..
Vid elva kom Stefan och Marie så vi gick ut och gick med dom. Vart en sväng till Bommen och Nordljus, men ingen shopping! På eftermiddagen njöt vi ute på altan i solen! Tova åkte till Birsta med farmor och John, som kollde på Bananer i Pyjamas.
Middag åt vi hos Per och Anna, Kina mat från Cherry Wok på Sveavägen, Supergott!!






Marie och Peter


Fredagsmys!!


Tandborstning innan vi åkte från Anna och Per.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0