dagarna bara går, så snart måste väl lillebror komma ut....




I går så vart Tova och jag bjudna på middag hos Bettan och Åke, Tack snälla ni!

Vi fick kassler och potatisgratäng på en vanlig tisdag! =) Gratängen var det godaste på mycket länge, jag åt som aldrig förr.
Sedan fick vi efterrätt glass och choklad/kola sås!

Dagen igår var som alla andra dagar nu, jag försökte grejja lite och sedan gick jag sov i två timmar.
Igår var jag faktiskt lite duktigt jag hann med att tvätta fyra maskiner och dammsuga hela huset. Men då var jag helt färdig sedan. Jag känner att det är så mycket som skulle behövas göras, bla toan och duschrummet skulle behöva få sig en omgång, det skulle behövas skuras alla golv, damtorka fönster och alla andra ställen men jag orkar verkligen inte... Och Peter verkar inte tycka lika som jag!

Nu ska jag äta lite gröt nu och sedan gå och sova en stund, jag tar alla chanser jag får till att sova eller vila på nu.

Ha en bra dag!
Kram P



Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Aha, städnojja - då är det inte långt kvar!!!! :D

Det hade jag också någon dag innan mina småttingar kom.

2010-02-03 @ 20:53:11
Postat av: Mamma

Hej Gumma



Strunta i toan, jag tar den nar vi kommer hem. Ta det lugnt och passa pa att koppla av nu innan lillen kommer.



Puss och Kram, alskar Dig.

2010-02-04 @ 04:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0