Ingen bebis!!


Nej det har inte kommit någon bebis än..!
Jag blir galen, jag vill verkligen börja känna värkar och attdet ska börja men det verkar vara dött med det!!

Kan inte riktigt fatta att snart så sitter vi där och håller i vårat lilla knyte.. =)

I helgen har vi inte gjort så mycket.
Lördagen var vi bara inne,  jag hade en riktigt skitdag. Jag låg mest i sängen och grät, och var helt slut. Krafterna har tagit slut och humöret finns inte. Men nu känns det lite bättre!! Men ska jag vara helt ärlig vet jag inte riktigt hur jag ska orka dessa sista dagar..
På kvällen var Stefan här och åt middag med oss. Tova hon tjatade hela eftermiddagen och kvällen efter Robinson, hon ville verkligen se det. Så vi tog fram godis och gott till kl 20 när det började. Då tog hon en godis och la huvudet åt andra håller och sa Godnatt och somnade under täcket!! Hihi. Så där satt Peter och jag och skrattade för oss själva. Vi kollade på finalen sedan gick jag och la mig oc Peter kollade på en Beck och sedan gick han också och sov. Kvällarna är verkligen guldvärda nu, när Tova sover och vi kan bara sitta och prata eller vara helt tysta. Snart när lillebror är ute lär det väl inte bli så mycket sånt, bara sitta alltså!! =)

Söndagen var vi in på stan och stosade lite. Köpte lite kläder till Lillebror och lite smått till Tova på rean. Vi gick och åt lunch på Åhlens. Tova var på strålande humör, hon sprang runt och var hur snäll som hellst. Då känns allt också lite lättare..


Nu är det måndag kväll och jag sitter och väntar på att Peter ska komma hem. Han har sen vecka nu, så han slutar kl 21..


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår vad jobbigt det måste vara för dig nu på slutspurten, men snart är han här =)

Jag är övertygad om att han kommer den här veckan.

Vad synd att vi skulle till Stefans mamma igår, hade varit roligare att träffa er, nu hinner vi ju säkert inte träffas innan lillebror kommer.

Stefan jobbar också kvälls vecka, när jag pratade med honom förut så skulle det bli övertid för honom, skittråkigt.



Kram, kram

2010-02-01 @ 22:18:58
URL: http://linisnordin.blogg.se/
Postat av: Mamma o Pappa

Hej Gumman.

Vi forstar att du har det kampigt nu. Onskar att vi hade varit hemma och kunnat stottat dig. Hall ut snart ar lillebror hos er.

Puss och Kram. Vi alskar dig.

2010-02-02 @ 11:22:09
Postat av: Sara (Minxy)

Håll ut Petra, snart kommer han! :)

2010-02-02 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0