ja dum är rätta ordet.....



  Ja f-n vad dum jag kände mej när jag var på vårdcentralen idag!
Man slutar aldrig att förvånas över Njurunda VC. Först så möts man av en kvinna i kassan som känns helt blåst. Sedan så sitter jag i väntrummet och vänta så kommer det ut en doktor som säger "lindholm" det saktaste jag nånsin hört. "Du har ont i öronen?" Ja bla säger jag har ont i halsen och har hosta också svara jag på vägen in i undersökningsrummet. Vi går in ett rum och han kollar i mina öron och säger att det är inget fel där. Sedan säger tack och hej och går ut efter att han sagt att jag ska använda Nerzeril som jag sedan gör och blåsa ut med näsan täppt....

Jag blir helt ställd... Men hallå ska du inte kolla något annat??? Nej han går åt anda hållet.
Så nu är det bara att vila. Men när jag ändå var där varför kanske inte kolla i halsen och kanske lyssna på lungorna. vad vet jag, jag är inte doktor..?!?! Men han borde ju ha kollat med tanke på hur jag låter..

Jag har sovit hela dagen idag men jag känner mej helt överkörd.. Men jag har ialla fall inte ont i öronen nu. Men jag går på alvedon också för att orka...

Nej nu ska jag inte tycka synd om mej nåt mera men jag är så jävla less på allt nu. Jag skulle så görna vilja vara pigg och sitta med lillebror i famnen nu.. Vill vara så utvilad som möjligt då han vill komma ut!!!







Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej Gumman

Vad du for kampa, tycker verkligen synd om dig nu. Du far tanka pa att det blir battre snart. Det ar kanske tur att lillebror inte kommer nu nar du ar dalig, han vantar kanske pa en frisk och stark mamma.

Puss o Kram vi alskar dig

2010-02-12 @ 04:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0