nej, ingen bebis!


Inatt sov jag ialla fall lite bättre så jag känner mej något utvilad.
Tova kom inte över till oss inatt, när hon ligger i sin säng såver jag ju mycket bättre! Men hon vaknade 6.30 men det var ok då jag gick och la mej kl 21,30 igår! =)

Imorse när jag vaknade hade jag sjukt ont i öronen och i halsen. Så nu har jag ringt till vårdcentralen och ska få träffa en doktor där kl 10.45. Det är säkert ingenting men jag vill kolla för säkerhets skull, för jag tycker inte att jag blir bättre snarare sämre. Jag har ju inget för mej ändå så jag kan ju lika gärna åka ner dit även om det känns jobbigt. Jag tycker inte alls om att gå till doktorn, men känner sig bara dum...

Nu har jag läst tidningen och drickit te som alla andra morgnar.

Alla mina dagar ser likadanna ut nu...
6.30-7.00   Blir väckt av Tova, slår på tv och ger henne en frukt.
7.00-8.00   Sover medans TOva ser på tv.
8.00-8.45   Kollar på tv med Tova och klär henne.
9.00            Dagis.
9.00-9.15   Rastar Theo
9.15-9.45   Fikar the och läser tidningen
9.45-10.30 Kollar på tv
10.30-13.00 Sover

Sedan blir det slappning framför tvn och datorn på eftermiddagen, kl 15,30 hämtas Tova och då är kvällskarusellern igång tills hon somnar vid sju. Då bli det tv till runt nio sedan dusch och Godnatt! =)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0