Söndagen!


Dagen började bra, Dante och jag fick sovmorgon och blev väckta med frukost kl 8,30.

Sedan tog vi det bara lugnt och så fick vi främmande av Tommy och Duang och lille Am som kommit hit från Thailand. Det är Duangs son som är 7 år. Han är lika lång som Tova kanske nån cm längre men inte mycket.
Precis när dom skulle åka så kom mamma och pappa och hälsade på. Dom hade med sig presenter till oss från Thailand. Tova fick 2st Adidasjackor och en klänning och två t-tröjor och två shorts, hon var överlycklig och ville prova allt. =)
Peter och jag fick också var sin Adidasjacka, Peter fick en par kalsonger och två andra tröjor. Tack så jättemycket.

När vi fikat så följde Tova med dom till Micke och Line så vi fick lite egentid.
Vad skönt tänkte vi, så kan vi vila lite men det tyckte inte Dante. Han var supergnällig och ville bli buren och grinade mest hela tiden. Det körde i hans mage!! Finns inget jobbigare när dom små har ont.. Man är så maktlös!! Det slutade med att jag satt mej och grinade och orkade inte alls nåt mera.. Peter var superlugn och fixade Dante. Han har en helt otroligt lugn som var verkligen också skulle vilja ha.



Tova fick en gullig bricka och en mugg, så hon ville fika vid hennes bord!


Tova och jag pysslade på hennes "städade" rum! =) Vi gjorde glassar och flygplan..



Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Tänk att han redan är en vecka :)

Nora har snart vuxit ur stl 62 och jag tycker tiden går så fruktansvärt fort nu med andra barnet! Man hinner liksom inte med...

Vad söt och glad Tova såg ut när hon fick hålla lillebror - gullunge! :)

Mange, Leo och Nora hälsar till er alla.

2010-02-23 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0