Tack Bettan!!




Idag vid ett kom Bettan och väckte mej.
Hon hade med sig en jättegulligt liten chokladask, hon ville gå mej lite uppmuntran.. Det behöver jag verkligen nu. Jag är så jävla less på att gå på övertid och sen mår jag så sjuktdåligt kommer inte ihåg sist jag mådde så här, jag som nästan aldrig är sjuk. Varför just nu??

Allt såg bra ut när jag var hon barnmorskan idag. Huvudet var nu fixerat och allt är klart för att det ska komma igång. Jag har sagt att jag inte känner några sammandragningar, men när jag låg där och Carin kände på magen då kände hon två styckna men jag kände ingenting! =)
Så jag har nog sammandragningar ändå! Hihi

Ieftermiddag har vi varit hos Bettan och Åke. Peter hjälpte Åke med att ta reda på altantaket som så olyckligt rasade in i söndags. De hade skottat altantaket men när det vart varti helgen så kom all snö från vanliga taket och då brakade altanen.. Stackars! Vi vart bjuden på god mat! Tack! Jag låg mest i sängen och mådde dåligt. Tova fick vara med Bettan..

Nu ska jag äta glass som Peter köpt till mej.
Godkväll!!







Kommentarer
Postat av: Lina

Kollar in för att se om det är något på G.

Har förhör med Stefan varje dag han kommer hem från jobbet "Har Peter jobbat idag eller har om åkt in på förlossningen" :D

Det blir nog en fredagsbebis tror jag ;)



Kram!!!

2010-02-10 @ 23:25:46
URL: http://linisnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0