torsdag!!!




Fika innan Peter åkte till jobbet!!

Imorse när vi vaknade så hade det kommit ännu mera snö, jag blir galen på all snö.
Sedan blir jag less att vakna och tänka, " nähepp det vart ingen bebis inatt heller"!!
Tova var på bra humör och det blir det ialla fall lite lättare.

När Peter lämnat henne och varit ner till mamma och pappa och skotat så åkte vi och handlade. Jag ville inte ut och köra själv i detta väder. Vi köpte fika bröd så vi fikade innan han åkte. Jag är rastlös och sugen på allt nu, men egentligen vet jag inte vad jag vill ha. Kan äta vad som hellst. Jag vill att lillen ska komma så jag slipper känna så och så att jag kan vända mej i sängen igen. Nu när jag legat en stund så "låser" sig höfterna och jag kan inte röra mej. Jag skojjar inte om jag säger att det tar 5 minuter att komma ur sängen om inte Peter är hemma och hjälper mej.. =(

Vid halv fyra ska jag hämta Tova, jag har redan börjat gruva mej. Ska jag ta bilen? orkar jag gå? Orkar jag överhuvud taget?? Skulle helst vilja ringa och be dom komma hem med hene hit! Hihi

Och jag är så sugen på kebeb, men jag vill inte orkar inte åka ner till bommen och köpa det. Det är faktiskt synd med att bo här att man inte kan ringa efter mat enkelt. Tänkt en en taco-tallrik från Biteline eller nåt annat gott!! Nu är jag igång igen och tänkte på vad ska vill äta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0