Alnöbadet och Pizza!!





Idag efter Tovas dagis så åkte vi ut till Alnöbadet!
Vi hämtade Tov akl 13,30 och åkte dirket. Peter slutade kl 12 och jag hade precis sovit middag, det har blivit ett måste för mej att sova en stund mitt på dan för att orka. Jag orkar nästan inte ändå! =)

Vi hade anmält Tova till simskola i kvissleby och igår fick vi reda på att hon inte fick någon plats. Jag vart så himla besviken, jag har inte sagt något till Tova än för hon kommer bli ännu mera besviken. Så Peter och jag sa att vi skulle börja åka och bada mera med henne så hon inte kommer ifrån vattnet. För hon är jätteduktig nu med att dyka och "simma". Anna och pojkarna förjde också med, Anna var förskyld så hon och jag satt på kanten och pratade. Vi hade det jättemysigt, vi hade med oss fika så efter stund vart det "fika-time"...

Vi stannade på Ica Alnö på vägen hem och köpte lite saker vi saknade till pizzan som vi skulle göra.
så nu är vi jättemätta, och i våra magar finns hemmalagad pizza, det är så himla gott. John är här ikväll och gör oss sällskap och ska sova över här. Tova kom förut och klagade på att hon frös och nu har hon somnat i soffan, hoppas hon inte håller på att bli sjuk. Men hon har ingen feber nu, har precis kollat.



Peter står i köket och gör fruktsallad, det har blivit våran favvo!! Så snart är det Let´s Dance och fruktsallad och glass.

Godkväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0