Det är nära nu! =)


Du är på dag 269 av 280. (96,1%).

 
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 2 fulla dagar (v38+2).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 8 feb 2010
Du har 11 dagar kvar till beräknad förlossning.


Tänk att det bara är 11 dagar kvar tills lillebror är beräknad. =)
Det ända jag går här hemma och tänker på nu är han! Nu får du ta och komma ut till oss! =)

Idag har jag inte varit utan för dörren mer än när jag gick med Tova till dagis. 
När jag kom hem efter det var jag HELT slut. Men Theo behövde sig en prommis så han fick följa med. Men sedan har jag bara slappat framför tv och efter tio och sovit. Nu ska jag snart duscha och göra mej iordning. Ska ut med jobbet och äta på Allstars. Egentligen orkar jag inte men det ska bli kul att träffa alla och surra lite!!


Kramis Petra


Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Men gud vad kort tid kvar! Det kan ju bli när som helst! :)

2010-01-30 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0