En vanlig tisdag!


Gårdagen började som alla andra dagar med att Tova väckte mej och ville se på tv.
Nu kan hon inte längre gå upp själv och starta tv utan jag måste följa med och sedan kan jag gå och vila igen. Men jag ska inte klaga för jag brukar kunna ligga 1 timme till och sova innan hon vill ha frukost och att jag ska kliva upp! =)

Kl nio lämnade jag henne på dagis och åkte hem en liten stund innan Cicci kom och hämtade mej. Vi åkte ner till mamma som var hemma. Tänk att dom åker bort i 1 månad idag, till thailand. Så dom kommer inte vara hemma medan våran lillebror föds. Måste erkänna att det känns lite sådär. Men resan var bokad då vi fick reda på att vi skulle få barn så det gick inte att avboka. Då skulle dom ha gått miste om alla pengar, vilket det inte var värt. Dom kommer ju hem!! =) och jag lär nog gå över tiden så han kanske bara är några dagar då som kommer hem.
Igår när vi var där klippte mamma mej lite, det allra slitnaste. Jag skulle behöva gå till frissan men jag har varken råd eller lust att göra det nu, jag gör mej fin sedan så han har kommit ut. =)

Eftermiddagen och kvällen spenderade vi nere hos Cicci och Tomas. Vi åt tillsammans och barnen lekte. Tova var mest nöjd över att vi fick vara med då Alfons skulle bada!!

Våran bästa badpokje!



Mysigt!





Sötnos!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0