Frukt är godis..hihi!



Mina älsklingar sitter och mumsar på en fruktsallad.
Efter maten gjorde Peter iordningen fruktsallad, snacka om att det bli gott när man blandar en massa frukt.. Konstigt att Peter vill förstöra sin med russin, jag och Tova vill ha utan!!

Idag jobbade jag bara 7.45-11-45. Jag jobbar bara halvtid nu tom 14jan, då går jag hem och väntar på lillen.
När jag kom hem var jag ändå helt slut, jag hade tänkt att jag skulle städa men det vart ryggläge på sängen tills vi hämtade Tova på dagis kl 15.30. Då vart det handling på Ica..

Nu ska jag vila lite till, kl 19 ska jag på Tupperware-party hos Maria. får se om det blir nån shopping, kan ju vara trevligt att bara åka dit och fika och kolla lite. Anna och Bettan följer också med.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0