Helgen!




Lördagen började lugnt sedan vid kl 13 vart det kalas hos Jacob som fyllt 9år. Efter det så åkte vi hem och började med maten, kyckling och potatisgratäng. Efter en stund kom våra middagsgäster. Ellen, Elsa, Jacob och Hannes som var med oss hela kvällen. Micke och Line var på revy och Ellen och Elsa ville bara komma och hälsa på. Vilket bara är mysigt! Elsa ville sova över så hon stannade tills idag. Tova vart överlycklig när hon vaknade.

 
Barnene lekte kurragömma!                                 Fina Ellen och busiga Tova!! =)

Idag så har vi varit ute på birsta och kollat lite på barnvagnar med Tomas och Cicci.
Dom är sugen på att köpa en lite mindre vagn till Alfons. Vi var även en sväng på Plantagen och köpte två blommor, dom hade ju 50% på gröna växter. Jag var ut dit i fredags också ock köpte lite andra blommor när det ändå var rea!!

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos fam Johansson på Hemmanet. Som nästan alla söndagar. =)
Tova och Peter fick middag och jag vill einte ha så jag sov i massagefotöljen, så otroligt skönt!!






Kommentarer
Postat av: Ellen!:)

Neej!:)

Inte FULA jag:(



//Ellen!

2010-02-02 @ 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0