Leeeedig!!!


Nu har jag jobbat klart på ett tag!!!
Det känns hur skönt som helst, jag är helt slut nu. Lillebror måste ta extramycket näring nu för jag känner mej helt slut i kroppen. Inte jobbigare att gå utan trött!!!

Först nu har jag två veckor ledigt sedan den 1 feb börjar jag ta ut mamma dagar så då får han gärna komma.
Klart jag vill att han ska komma nu och han får göra det om han vill, men jag känner att jag behöver vila innan jag är redo för en förlossning och tiden där efter! Det är med tiden efteråt jag är nervös för, hur ska ammningen gå, är han frisk, mår han bra? Tusen frågor. Själva förlossningen får gå som det går. Förlossningen med Tova gick hur bra som helst så jag litar och hoppas att även denna går bra.

Nu kanske det största frågetecknet är, Vad ska lillebror heta??? Alla förslag är jätte välkommna, snälla hjälp oss! Hihi


Nu ska jag duscha och försöka göra dagen är hemma och njuta av min lediga tid.
Ha det bra allihop!
Kram P




Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt!!! Ta det lugnt nu och försöka att vila, brukar ju faktiskt vara lite svårt.

Tänk att han snart är här, spännande =) Är tyvärr helt tom på namnförslag, men jag tyckte att Valter/Walter var jättefint, sen så hörde jag att Peter tyckte Wilmer, det är ju också jättefint. Så tyvärr var jag inte mycket till hjälp på namnfronten =)



Kram, kram

2010-01-16 @ 18:07:35
URL: http://linisnordin.blogg.se/
Postat av: Linda Sedin

Hej världens Bästa Petra!



Sitter här i soffan och saknar dig! Det var så mysigt att umgås alla kvällar när vi var uppe. Så synd att man inte bara kan knata förbi med vagnen och säga hej eller ta en fika på stan. Längtar sjukt mycket efter Er lilla bebbe, som jag för övrigt drömde hette Lucas och Tova sprang runt och och ropade Ucas, ucas...hehehe vilken dröm :) Jag drömmer en hel del knepiga drömmar på nätterna. Antar att det är för att jag ammar och sover, vaknar sover. Blir väl en hel del knepiga drömmar då. Drömde även att Disel var en liten pojk här om natten :) mohahha! Nu får Er lilla prins ta och komma snart. Skönt att vara ledig och vila upp sig innan förlossningen, tänk på att sova och vila så det inte blir som för mig....hehehe amulans :)

ALLT GÅR BRA, BARA MAN VILL! och man är starkare än man tror. speciellt i psyket :) lycka till!!!

Puss och kram ringer dig någon dag....

Namnförslag ör det tomt med här ;( men John tycker Alvar :)



2010-01-17 @ 21:15:29
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: john

Alvar

Viggo

Simon

2010-01-17 @ 21:18:12
Postat av: john

Alvar

Viggo

Simon

rasmus

2010-01-17 @ 21:18:12
Postat av: john

Alvar

Viggo

Simon

rasmus

2010-01-17 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0