Lunch hos Emma och Alice!




I tisdags efter jobbet var jag hem till Emma och Alice.
Linda, Jessica och Astrid var också där. Emma bjöd på suger god lunch, Morotspasta med kräftstjärt & räksås hur gott som hellst!! Till hade hon också vitlöskbröd, jag som äter som en häst nu åt som jag inte sett mat förrut!!
Tusen tack Emma!

Efter lunchen vart det en massa surr och lek med små tjejerna som blivit så stor nu!
Astrid går tillomed och är bara 10 månader, duktig tjej. Hon var hur gullig som helst när hon gick runt där. Alice var sugen att haka på men hon är två månader yngre så hon varken går eller kryper. Men det kommer nog snart för hon var sugen på att ta sig iväg.

Nästa gång vi träffas hoppas jag att vi gör det här hemma och att våran lillebror har kommit då! =)


  
Supersöta Alice!                                                    Fina Jessica och charmtrollet Astrid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0