Nöjda Tova!




Idag åkte vi till Patrik och Maria och hälsade på.
När vi skulle åka så ville Tova absolut gå till stallet och hälsa på hästarna. Hon fick till tillomed sitta upp på en häst. Tova var hur nöjd som hellst men pappan tyckte inte alls om det. Började tjata i bilen att det luktade häst vilket det inte alls gjorde.. Fjant!!!

På eftermiddagen tog vi det bara lugnt framför tvn.
Tova lekte på sitt rum, hon är jätteduktigt nu att pyssla och leka själv.

Kvällen tillbringade hos Per och Anna. Vi fikade och åkte hem vid halv åtta efter att Tova spårat ut helt. Hon var sjukt trött.

Övrigt i helgen har vi bara tagit det lugnt.
Lördagen var vi ute och Peter och Tova åkte skoter mitt på dagen med grannarna Per och Axel. Jag vilade mest hela dagen. Jag orkar eller har ingen lust till annat. Vart tacos till middag, gott som alltid. Tova fick bestämma.
På kvällen kom Anna, Joacim och Bettan hit och fikade lite och kollade på Robinson med oss.

Fredagen bestod av kalas hos Rune sedan mys framför tvn. Vi fick sällskap av Cicci, Ellen, elsa, Alfons och en kompis, Emelie. Mamma och pappa kom också förbi en stund. Roligt med främmande. Inte kul att alltid sitta själv.



Mums!!

 
Ligger och myser i massagefotöljen.. Synd att jag ser ut som en säl!!


Sötnos!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0