Nyårsafton!



Nyåraftonen firade vi tillsammans med John, Linda och Novalie, Stefan o Marie, Mange, Sara Leo och lilla Nora.
Vi var hemma hos Mange och Aara. Vi hade det jättetrevligt åt supergod mat och bara var. En alldeles lagom nyår som jag jag klarar av nu. Är inte världens piggaste. Jag hade jobbat på dagen också mellan 9-17 så jag åkte först hem till Bettan och Åke och gjorde mej i ordning sedan åkte jag upp till alla.

Maten vi åt hade Linda som vanligt fixat. Hon gör hur god mat som helst. Synd bara att jag inte kan äta så mycket nu, blir mätt direkt. Hennes mat vill man äta mycket av, Tack Linda!!!

Tova var jättesnäll hela kvällen hon härjade med Leo hela tiden. Vid tio gick han och la sig då tänkte vi att då somnar säkert hon i soffan, men icke! Hon var vaken till tolvslagen och firade in den nya året med oss. Strax efter det så åkte vi hem, alldeles lagomt det med!! =)


 Otroligt god förrätt!!

  Tova och Leo

  John och sötaste Novalie!

  Raketer! =)

Ska bli bättre på att ta kort, alla mina kort bli dåligt och så glömmer jag bort att fota!!!
Skärpning! Hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0