28år!!





Ja då var jag 28 år!
Känns skönt! Jag längtar tills jag fyller 30 år! Känns så vuxet!
Jag hade en jättebra födelsedag. Vi bjöd på grillade hamburgare och lite fika gjorde det lätt för mig. Gjorde bakelser av rulltårta och grädde. Jag fick jättemycket fint, bla en tunika från Maria och Patrik. Pengar och presentkort på Café Juniskär inkl barnvakt. Mycket uppskattat! =)

Mamma och pappa var ute på sem i sin nya husbil och överraskade och kom hem! =) Blev jätteglad. Dom tog med Tova senare på kvällen ner till Berga för att campa, dom är fortfarande kvar. Vi har varit och hälsa på men så vill hon bara att vi ska åka hem, hon vill vara med mormor och morfar själv!!


Söta jacob, lyckades även denna gång att få honom på kort! =)


Jocke, Anna, ester, Rune och pappa!


Åke och Peter!!


Dante gosar med Line









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0