Grattis Ester!





I dag har vi varit och grattat Peters mormor som fyllde 76 år.
Vi åkte dit vid halv fyra tiden och stannade till runt 19. Vi vart bjudna på mat grillat och sallad.

Nu ikväll har Marie och Stefan varit här och hälsat på. Dom hade köpt med sig glass, gott som dom som äter. Hihi!!
Själv har jag inte ätit socker på snart 5 veckor. Det går faktiskt riktigt bra även om jag ibland kan bli sjukt sugen på godis och glass.. Men jag biter ihop!!!
Vi satt ute på altanen och pratade och njöt av kvällssolen. Jag älskar sommarkvällarna!

Jocke hade fotbollsträning med Tova tidigare ikväll. Tova är supernöjd för hon ska börja spela knattefotboll imorgon och hon är helt peppad.







Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, men precis, det vore ju dumt om det krockade! Nje, vi har inte satt ett datum än, för jag tänkte samma tanke där, höra med er, och sedan kolla lite hur jag jobbar. Så än har vi inte bestämt något. När hade ni tänkt er ha Dantes dop?:)

2010-07-19 @ 22:56:26
URL: http://fridalindholm.blogg.se/
Postat av: Frida

Toppen! Jag är ledig den helgen också så det passar ju perfekt:)Då får Tillan ta någon helg därpå, ska kika på de till veckan.:) Kram

2010-07-22 @ 13:44:10
URL: http://fridalindholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej

Visst är Ester väldigt fin men nu tycket jag att du har haft henne för länge på din förstasida. Nu vill vi höra hur ni har haft det på semesterna och se lite nya bilder.

Kram Mamma

2010-07-22 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0