Bästa dagen på länge!!



Idag har varit en sån här perfekt dag att har gått hur bra som hellst!!

Det roligaste av allt var att min gamla kompis Mia var här och hälsade på oss.
Hon hörde utav sig för några dagar sedan och sa att hon var hemma denna vecka och frågade om vi skulle träffas. Jag vart superglad så hon kom hit idag vid halv ett. Mia är en så underbar människa, så himla fin! När man är tillsammans med henne så blir man på sånt bra humör hennes leende smittar av sig. Mia och jag var jättemycket med varann under skoltiden 5-9 och sedan vart det lite mindre på gymnasiet och sedna flyttade hon och det vart det svårare. Jag tänker ofta på Mia och på den tiden då vi var med varann som mest, vi hade så himla roligt.
Hon bor nu i Göteborg och vi ska träffas när vi åker dit på våran semester, längtar redan!!!


kvällen spenderade vi på Birsta. Köpte lite kläder till Dante och mig det var välbehövligt, jag har verkligen ingenting att ha på mig.. Men jag har väl bara mej själv att skylla på, bebiskilorna sitter kvar! :(
Tova var på strålande humör så hon fick en Slush på Jamjam!!

Nu sitter min lilla familj och sover. Peter toksnarkar här bredvid mej i soffan. Jag ska duscha och packa och lägga fram kläder inför imorgon. Vi ska på Niclas student kl 13. Peter jobbar till 13 så jag och barnen tänkte ta bussen in till stan och möta upp honom så slipper vi ha två bilar. Spännade och se hur det går för mig, göra mej iordning fixa Tova och Dante. Men det går nog förhoppningsvis bra.. =)





Tovisen och sin Slush!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0