fredag...




Ifredags så hade vi en jättemysig dag.
Morgonen började kanske inte så bra, Tova spårade ur och sedan spårade jag också ut och så var det fullt bråk mellan Tova och mej. Men till slut lugnade vi ner oss och somande i hennes säng.
Sedan kom Lina, Stefan och supersöta Noelle och hälsade på. Vi fikade och Tova och Dante fick jättefinapresenter. Tova fick en rosa mössa och hon var så söt, hon sa " vad bra att jag fick en sån här, en sån har jag önskat mej" =) Fast hon har aldrig sett den. Sedan hon fick den vill hon ha den på sig hela tiden. =)


Dantes fina presenter.


Tova i sin nya favvo!!


På kvällen kom Stefan och Marie.
Dom hade köpt med sig pizza från Biteline, mums!! Tova och Dante fick även av dom jättefina presenter!
Bla en supergulligt fotbolls-set med Dante tryckt på ryggen. =)
Dante visade tyvärr inte fin bästa sida, han var gnällig och hade magknip, men tills lut så somande han.
Vi kollade på Let´s Dance, fattar inte att Sauk åkte ut, jag ville ju att han och Malin skulle vinna.. Dom är så snygga tillsammans..


Dantes prsenter. Han kommer bli världens sötaste folbolls spelare!


Tack för presenterna till Dante och Tova. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0